Can"t find it? Try searching the entire web with:

Google
 

Friday, May 25, 2007

InternetMuda Sumbangan Terakhir Hafiz Pasaran Malaysia

Hi rosli,
Jika anda membaca review yang ditulis oleh Zul Smartusaha
dan Sham RajaAdsense, anda diberitahu yang InternetMuda
adalah sumbangan terakhir saya bagi pasaran Malaysia untuk
memajukan perniagaan Internet anda.
kerana...
I'm going to international market!
Ini bukanlah bermaksud saya akan terus kelam pada pasaran
Malaysia, tidak! InsyaAllah saya akan terus menghantar e-mail
yang boleh membantu anda memajukan perniagaan Internet
anda, hasil pengalaman yang peroleh dalam pasaran antarabangsa.
Kiranya InternetMuda ialah website yang terakhir bagi 3 tahun
yang akan datang.
Jika ada e-book percuma yang saya tulis atau peroleh, ia hanya
akan diberikan kepada subscriber InternetMuda dan MalaysiaPal
sahaja.
Perkembangan saya buat masa sekarang untuk international
market, saya semakin berminat menggunakan Google Adwords.
Semalam (22/5/2007) saya telah setup satu iklan Adwords dan
target market ialah pasaran US. Pagi ini apabila saya check
kembali, profit yang saya peroleh setelah ditolak kos iklan
ialah USD6.40 (RM22)!
Ya, saya tahu tak banyak tetapi saya peroleh jumlah tersebut
semasa saya tidur, satu iklan sahaja pula tu. Jika 10 iklan,
bukankah saya peroleh RM220? ;)
Ini didorong dengan satu e-book yang saya peroleh percuma
bertajuk "Google Cash Strikes Back" oleh Chris Carpenter.
Di dalam e-book tersebut beliau menerangkan satu software
yang bakal dilancarkan tidak lama lagi. Selepas membaca
sehingga page 25 daripada 40, saya telah setkan minda saya
untuk terus membeli software tersebut. Tak kisahlah berapa
harga yang dikenakan, saya tetap akan beli!
Di dalam e-book percuma tersebut, beliau menerangkan
bagaimana mengetahui iklan-iklan pesaing kita, jumlah yang
mereka laburkan, keyword yang mereka gunakan, iklan mana
yang profitable atau tak dan sebagainya.
Apabila kita dah ketahui rahsia pesaing kita, bukankah mudah
untuk kita atasi mereka dan memaksimumkan keuntungan kita?
Itulah sebabnya saya tak kisah berapa harga yang ditawarkan ;)
Jika anda belum peroleh lagi "Google Cash Strikes Back" yang
diberikan percuma tersebut, anda boleh layari:
http://www.malaysiapal.com/recommends/GCDetective
Kisah kejayaan seorang budak perempuan berusia 15 tahun
peroleh USD1,000 sebulan dengan Adwords ada diceritakan
di dalam e-book tersebut. Saya pasti ia akan menaikkan
semangat anda di dalam online business ni ;)
http://www.malaysiapal.com/recommends/GCDetective
Terima kasih.
To your success,
Hafiz Latib
p/s: Jangan lupa menonton 2 video yang diberikan percuma. Ia
sungguh berguna untuk anda juga ;)
http://www.malaysiapal.com/recommends/GCDetective
*************************************************************
Anda menerima e-mail dari no.reply@internetmuda.com. Jika anda
mempunyai sebarang pertanyaan ataupun pendapat, beritahu saya
melalui SMS ke:
HAFIZNama AndaEmail AndaSoalan/Pendapat Anda.
Hantarkan kepada 32781
Pertanyaan atau pendapat anda akan dibalas secepat mungkin.
No 15, Jalan 9, Taman Berjaya, Batu Caves, Selangor 68100, MALAYSIA

No comments:

free rss feed

AddThis Feed Button

free bookmark

AddThis Social Bookmark Button

onlywire